Verhoog je omzet met native Multi-Storefront, B2B+B2C, omnichannel Click & Collect en Commerce-as-a-Service.
BigCommerce maakt het opmerkelijk eenvoudig om merken, regio’s en nieuwe kanalen toe te voegen met echt unieke storefronts – geen gekloonde winkels. Vergroot je aanwezigheid, beheer meerdere storefronts vanuit een enkel winkelaccount, behaal meer efficiëntie op schaal en lever gepersonaliseerde ervaringen op maat voor elk publiek, elke regio of elk segment.
Koppel je retail- en offline verkooppunten aan je e-commercestorefronts met behulp van voorraad-API's voor meerdere locaties van BigCommerce. Deze open API's maken de integratie mogelijk van Click & Collect-ervaringen (online kopen en in de winkel ophalen) die fysiek winkelen naadloos combineren met e-commerce.
Met Commerce-as-a-Service (CaaS) kun je je klanten e-commerceoplossingen op maat aanbieden, mogelijk gemaakt door ons platform. CaaS biedt enorme kansen voor drogisterijketens, autofabrikanten en -dealers, franchises, merken en verkopers voor directe verkoop en vele anderen.
Door de combinatie van B2B Edition en Multi-Storefront kunnen bedrijven beginnen met B2C-verkoop en vervolgens uitbreiden naar B2B of vice versa, of beide op een enkele site verkopen en alles vanuit één enkel account beheren. Gebruikmakend van de toonaangevende oplossing voor groothandelaren, leveranciers, fabrikanten en distributeurs zonder concessies te doen aan de beste B2C-gebruikerservaring.
Vereenvoudigde uitbreiding, mogelijk gemaakt door onze native mogelijkheden.
Gecentraliseerd beheer dat dubbele inspanningen elimineert.
Meer datagedreven, holistisch of via een specifieke storefront.
Voor relevante en boeiende ervaringen.
Kies wanneer en waar je specifieke producten wilt verkopen.
Stel de standaard in en ontvang betalingen in de lokale valuta zonder conversie.
"We hebben naar meerdere alternatieven gekeken en BigCommerce was de beste keuze. De flexibiliteit van het platform met meerdere add-ons en marktplaatstoepassingen stelde ons ook in staat om uit te breiden naar andere kanalen en meerdere opties voor betalingsgateways te integreren."
Jeni Schneider, directeur Sales & Marketing Capabilities, HMD (Nokia)
"Voor ons was het logisch om alles binnen één platform te hebben en dingen snel in gang te kunnen zetten. We hadden een systeem nodig waarin we niet steeds hoefden te schakelen tussen verschillende instanties om wijzigingen aan te brengen. Dat systeem bleek BigCommerce te zijn."
Ryan Stapleton, directeur e-commerce Bullitt Group
"Dat we in minder dan een jaar een complexe website met een complexe technische structuur in vijf verschillende instanties kunnen realiseren, bewijst de kracht van het platform. We hebben geen eigen fysieke winkels, maar we leveren aan andere retailers en marktplaatsen zoals Buybuy Baby, Walmart, Amazon, Google en eBay. Daarom is B2B Edition van BigCommerce zo aantrekkelijk voor ons."
Tim Maule, CEO Diono