Tue, 08/27/24, 12:00:00 PM

The Next Big Thing: BigCommerce Versterkt Enterprise mogelijkheden met de volgende generatie samengestelde handel, B2B-oplossingen, omnichannel-integraties, AI en meer

Next Big Thing

De aankondigingen van vandaag omvatten innovatieve functionaliteit en partnerintegraties om merken en retailers te helpen wereldwijd te verkopen, conversieratio's te verbeteren, mooiere storefront te bouwen en ongelooflijke winkelervaringen te leveren.

AUSTIN, Texas - 27 augustus 2024 - BigCommerce (Nasdaq: BIGC), een toonaangevend open SaaS, composable ecommerce platform voor snelgroeiende en gevestigde B2C en B2B merken en retailers, kondigde vandaag een breed scala aan platform updates en partner integraties aan als onderdeel van de Next Big Thing, haar twee keer per jaar uitgebreide productlancering om merken en retailers te helpen groeien en zich te onderscheiden van de concurrentie.

"Deze nieuwe ontwikkelingen bouwen voort op onze Next Big Thing aankondiging van april om nog meer krachtige en innovatieve functies te bieden die Enterprise merken en retailers nodig hebben om hun doelen te bereiken in een concurrerende omgeving," zegt Troy Cox, chief product officer bij BigCommerce. "Met deze updates kunnen onze klanten wereldwijd meer shoppers bereiken, verbluffende samenstelbare storefront creëren, hun B2B-bedrijven een boost geven, de kracht van AI benutten, meer shoppers omzetten in klanten en nieuwe ontwikkelaarsfunctionaliteit ontsluiten."

Een nieuwe definitie van composable design met Catalyst + Makeswift

Voortbouwend op BigCommerce's eerdere aankondiging van de Catalyst composable storefront, verbetert het bedrijf Catalyst met Makeswift, visuele editor voor Catalyst storefront.

Makeswift geeft creatieve teams de tools om visueel mooie en aantrekkelijke winkelervaringen en marketingcontent te bouwen. Catalyst + Makeswift combineert de kracht van composability met het gebruiksgemak van SaaS, waardoor teams in de dagelijkse werkzaamheden efficiënt kunnen samenwerken aan belangrijke site-updates en gebruik kunnen maken van de flexibiliteit van de onderliggende Catalyst-architectuur.

Met Makeswift kunnen gebruikers in realtime samenwerken met bewerkingen voor meerdere gebruikers, waardoor marketeers, ontwerpers en ontwikkelaars wijzigingen van hun teamgenoten kunnen zien.

Makeswift helpt ontwikkelaars ook om marketeers en ontwerpers te voorzien van aangepaste functionaliteit en ontwerpelementen die visueel kunnen worden geconfigureerd en hergebruikt op een site. De combinatie van Catalyst en Makeswift maakt composability toegankelijker voor elke organisatie.

In tegenstelling tot andere editors ondersteunt Makeswift zeer interactieve content, waaronder 3D-animaties, en is het eenvoudig om de ervaring op verschillende apparaten aan te passen met een echt responsief ontwerp.

Lees hier meer over composability van BigCommerce.

B2B-kopers en merken helpen opschalen

Toegangsbeheer op basis van kopersrollen is nu beschikbaar om de toegangsrechten voor kopers beter af te stemmen op hun niveau van functionele accounttoegang. Beheerders kunnen nu aangepaste rollen toewijzen die kopersmachtigingen definiëren, zoals of ze al dan niet aankopen kunnen doen of aanvraaglijsten ter goedkeuring kunnen indienen.

Advanced Account Hierarchy zal binnenkort het mogelijk maken om nog geavanceerdere datamodellen van geavanceerde B2B-merken en hun kopers te onderhouden door volledige spiegeling van de backoffice-accountstructuur tot en met de inkopende organisatie mogelijk te maken.

Offertes zijn Essentials voor B2B-merken. Voortbouwend op meer dan tien jaar ervaring met toonaangevende B2B-merken, introduceert BigCommerce een nieuwe AI-geïntegreerde offerteworkflow om het offerte-naar-cash proces te versnellen en de efficiëntie van verkopers te verbeteren.

Onderhandelen over betalingsvoorwaarden en op tijd betaald krijgen is cruciaal. Het is nu gemakkelijker om betalingsvoorwaarden op accountniveau te definiëren om ervoor te zorgen dat bedrijven elk onderdeel van het proces, van bestelling tot factuur, beter kunnen automatiseren om nauwkeurige communicatie en tijdige betalingen te garanderen.

"De sterke punten van onze oorspronkelijke winkel zijn niet alleen met succes behouden, maar ook verrijkt met een specifieke klantbenadering," aldus Rene Clobes, digital marketing manager bij EXPRESSO, een BigCommerce B2B klant. "De nieuwe technologie vereenvoudigt onze dagelijkse werkzaamheden met tal van handige functies. Het is echt een doorbraak."

Klik hier voor meer informatie over de B2B functionaliteit van BigCommerce.

Omnichannel-verkoop naar een hoger niveau tillen

De introductie van Feedonomics' Instant Commerce verandert de manier waarop merken werken door BOPIS (online kopen, afhalen in de winkel) en lokale leveringen mogelijk te maken, vaak binnen dezelfde dag. Feedonomics ondersteunt nu toonaangevende instant commerce programma's, waaronder Amazon Today, waardoor het voor merken eenvoudiger wordt om snel en efficiënt aan de leveringseisen van hun klanten te voldoen.

Feedonomics onthult ook zijn FeedAMP V2 Upgrade. Deze verbeterde architectuur en API bieden meer flexibiliteit en schaalbaarheid voor omnichannel-orderbeheer. Functies zoals realtime ordersynchronisatie, mogelijkheden voor gedeeltelijke verzending ter ondersteuning van pre-orders en verbeterde toegangscontrole op winkelniveau zijn ontworpen om de activiteiten te stroomlijnen en de efficiëntie te maximaliseren.

Met de integratie van Feedonomicsnaar BigCommerce zal het bedrijf tegen het einde van 2024 zowel Multi-Storefront als meertaligheid ondersteunen, zodat merken hun klanten overal kunnen bereiken.

Feedonomics heeft ook integraties gelanceerd en geoptimaliseerd, waaronder die met Shein marketplace, Amazon en TikTok, waarmee nieuwe wegen zijn geopend om niet alleen meer shoppers aan te trekken en te converteren, maar ook de kerngegevens die naar kanalen worden gestuurd sterk te verbeteren.

"OtterBox werkte samen met Feedonomics voor een snelle en soepele integratie met TikTok Shop, waardoor we vroeg op de markt konden zijn in de markt voor hoogwaardige elektronische accessoires", zegt Bill Dillon, president Consumer bij Otter Products. Feedonomics blijft ons ook na de integratie ondersteunen met de dagelijkse werkzaamheden voor onze TikTok Shop integratie. Dit stelt ons team in staat zich te concentreren op strategie en groei."

Lees hier meer over de omnichannel mogelijkheden van BigCommerce en Feedonomics.

Hyperlokale tools voor groeiende wereldwijde verkoop

Gebruikers kunnen nu de checkout lokaliseren en aanpassen voor elke storefront, zoals het instellen van een specifieke checkout voor een nieuwe markt of het inschakelen van toestemming voor het lokale privacybeleid van een bepaald land.

Optimaliseer betalingen en conversie bij het afrekenen door lokale betaaloplossingen aan te bieden op elke storefront.

Gebruik verschillende verzendservices of vervoerders om verschillende regio's te bedienen.

Naast de 14 andere talen die al beschikbaar zijn, ondersteunt BigCommerce nu ook Japans.

"Er zijn een aantal Europese markten die zeer specifieke lokale betaalmethoden hebben die worden ondersteund door de payment gateway provider, zodat we dat kunnen aanbieden als onderdeel van het afrekenen," zegt Jenni Schneider, directeur verkoop en marketing bij HMD Global. Het is heel eenvoudig om dat in te stellen met BigCommerce en de provider van de betalingsgateway.”

Klik hier voor meer informatie over wereldwijd verkopen.

BigAI maakt productiviteit en groei mogelijk

Met onze reeks van AI-tools til je de winkelervaring naar een hoger plan, vergroot je de betrokkenheid en stimuleer je conversies.

BigAI Product Recommendations, mogelijk gemaakt door Google AI, stelt merken in staat om hun shoppers realtime gepersonaliseerde aanbevelingen te doen tijdens hun hele shopperreis, allemaal bedoeld om de conversie en gemiddelde bestelwaarde te verhogen.

Met de introductie van BigAI Copywriter , die gebruik maakt van Google's volgende generatie AI-model Gemini 1.5 Pro, kunnen marketeershun bestaande productbeschrijvingenoptimaliserenof aantrekkelijke nieuwe beschrijvingen maken dieSEO-geoptimaliseerdzijnin hun merktaal en -toon, tijd besparen enaanpassenop stijl, toon, trefwoorden en lengte.

Binnenkort kunnen klanten van BigCommerce hun verkoop en productiviteit verbeteren met aangepaste e-mails met offertevoorstellen die worden aangestuurd door generatieve AI.

Daarnaast zal BigAI predictive analytics inzichten bieden in de toekomstige lifetime value van nieuwe shoppers, door gebruik te maken van BigCommerce's native Google BigQuery integratie.

"BigAI Copywriter heeft ons in staat gesteld om op grote schaal goed geformuleerde, lange, SEO-vriendelijke productbeschrijvingen te bieden", zegt Jason Cadden, e-commerce manager bij Smoky Mountain Knife Works. Voeg daar de beschrijvingen bij gekoppeld aan de kenmerken die we onze producten toeschrijven en we hebben eindelijk een geweldige oplossing om onze klanten zoveel mogelijk informatie te geven over de producten die we verkopen.'

BigCommerce's community van ontwikkelaars werkt samen op het flexibele platform van het bedrijf om innovatieve AI-oplossingen te bouwen met behulp van BigAI Developer Tools. Bijvoorbeeld:

Gebruikmakend van de open-source AI Foundation-app om snel innovatieve AI-oplossingen te creëren die creativiteit, productiviteit en besluitvorming verbeteren.

Vereenvoudiging van storefront gegevensverzameling door 13 nieuwe gegevens te gebruiken -event. Deze kunnen worden gebruikt om machine learning-modellen te trainen, waardoor kosteneffectieve advertenties en zeer gepersonaliseerde winkelervaringen mogelijk worden.

AI-gebaseerde apps bouwen om activiteiten te stroomlijnen door de mogelijkheden van het BigCommerce controlepaneel uit te breiden en zo de functionaliteit en efficiëntie te verbeteren.

Lees hier meer over BigAI.

Best-in-class afrekentools om te boeien en te converteren

Fastlane by PayPalis nu beschikbaar voor BigCommerce klanten in de VS en biedt een versnelde gastcheckout oplossing die helpt bij het stimuleren van conversie zonder dat je nieuwe logins of wachtwoorden hoeft te onthouden. Zodra een consument is geverifieerd, wordt al zijn informatie vooraf ingevuld en kan hij met slechts één klik afrekenen. De eerste resultaten van het testen van Fastlane met BigCommerce klanten toonden aan dat gastkopers meer dan 80% van de tijd converteerden, tot 50% beter converteerden dan niet-Fastlane gebruikers, in slechts twee minuten afrekenden en de tijd om af te rekenen met 32% verkortten.1

"Onderzoek heeft aangetoond dat consumenten verwachten dat online afrekenen minder dan vier minuten duurt.2 Uiteindelijk zeggen consumenten dat snelheid de verkoop wint," zegt Mike Sutter, senior vice president Checkout bij PayPal. "In de ultracompetitieve winkelomgeving van vandaag moeten winkeliers er alles aan doen om het winkelend publiek gemakkelijk en snel hun producten te laten vinden en de aankoop af te ronden. De eerste resultaten voor Fastlane laten zien dat een versnelde kassa-ervaring kan zorgen voor meer verkoop en conversie."

Naast Fastlane by PayPal lanceert BigCommerce extra functionaliteit om de conversie te verhogen.

Met gedetailleerde promotietargeting kunnen verkopers promoties toepassen met optiemodifiers met de mogelijkheid om reeds afgeprijsde producten uit te sluiten. Deze extra flexibiliteit voor producttargeting is perfect voor merken met brede productvariaties.

Stimuleer de verkoop door meerdere kortingscodes te maken via de Promotions API en stel shoppers in staat om meerdere kortingscodes toe te passen bij het afrekenen, per bestelling, waardoor het verkeer en de omzet worden gestimuleerd.

Met de gelokaliseerde checkout-functionaliteit kunnen merken unieke, gelokaliseerde checkout-ervaringen creëren voor elke storefront, zodat ze een bedrijf kunnen runnen dat in meerdere regio's actief is, Multi-Storefront, en de conversie bij het afrekenen kunnen verhogen.

"Op BigCommerce is de mogelijkheid om snel uit te checken met een opgeslagen betaling ongelooflijk belangrijk voor ons bedrijf en het heeft ons conversiepercentage direct met 200% verhoogd," zegt Bianca Padilla, medeoprichter en CEO van Carewell.

Klik hier voor meer informatie over het converteren van shoppers naar klanten.

Nieuwe tools om activiteiten te stroomlijnen en groei te maximaliseren

Binnenkort kunnen gebruikers eenvoudig winkels zoeken, bekijken en van winkel wisselen met een nieuwe bovenbalk en een vernieuwd navigatieontwerp in het BigCommerce configuratiescherm met een strakkere en modernere look.

Teams zijn nu beschikbaar en kunnen snel de voorraad op meerdere locaties aanpassen en standaard- en verkoopprijzen, kosten, adviesprijs en MAP per product en per variant bijwerken.

Een nieuwe CSV-import-/exporttool voor voorraadupdates stelt gebruikers in staat om voorraadniveaus bij te werken voor veiligheidsvoorraad, lage voorraad, voorraadbeschikbaarheid en BPN op één of meerdere locaties.

Lees meer over hoe u het beheer van uw merk sneller, gemakkelijker en veiliger dan ooit kunt maken.

Voor meer informatie en om de volledige lijst met updates en integraties te zien, klik hier.

1 Bron: Gebaseerd op interne gegevens van PayPal van 3 april tot 15 juni 2024. Fastlane versnelde shoppers vergeleken met niet-versnelde shoppers voor webwinkeliers die Fastlane hebben geïntegreerd.

2 Capterra, enquête over online winkelen uitgevoerd in maart 2022 onder 770 Amerikaanse consumenten. Mei 2022. N=770.

Over BigCommerce

BigCommerce (Nasdaq: BIGC) is een toonaangevend open SaaS en composable e-commerce platform dat merken en retailers van elke omvang in staat stelt om hun bedrijf online op te bouwen, te innoveren en te laten groeien. BigCommerce biedt zijn klanten geavanceerde Enterprise-functionaliteit, maatwerk en prestaties met eenvoud en gebruiksgemak. Tienduizenden B2C- en B2B-bedrijven in 150 landen en talrijke branches vertrouwen op BigCommerce, waaronder Burrow, Coldwater Creek, Francesca's, Harvey Nichols, King Arthur Baking Co, MKM Building Supplies, United Aqua Group en Uplift desk. Ga voor meer informatie naar www.bigcommerce.com of volg ons op X en LinkedIn.

BigCommerce® is een geregistreerd handelsmerk van BigCommerce Pty. Ltd. Handelsmerken en dienstmerken van derden zijn het eigendom van hun respectieve eigenaren.

###