Breid je aanwezigheid op de internationale markt moeiteloos uit met krachtige tools voor gelokaliseerde websitecontent, valuta en kanalen.
Breid snel uit naar nieuwe markten met unieke gelokaliseerde storefronts – zonder gedoe.
Bouw storefronts op maat voor verschillende regio's, met oplossingen zonder (veel) code, in verschillende talen en zelfs met unieke productfilters. Bovendien kun je per land andere afrekenmodules, productvelden, transactiemails en meer instellen.
De valuta mag nooit een probleem zijn bij het afrekenen. Je kunt elke regio zijn eigen afrekenmodule, kortingscampagnes en betaalmethoden geven, en gemakkelijk internationale kosten en heffingen integreren.
Je kunt je hele omgeving vanuit één centrale plek regelen. De internationale storefronts via BigCommerce zorgen voor een gestroomlijnde bedrijfsvoering, lagere kosten en minder stress. Bovendien is de optimalisatie een fluitje van een cent dankzij de centrale back-end.
“In drie maanden hadden we onze eerste winkel in het VK, en binnen een periode van ongeveer acht maanden na ondertekening waren we live met 10 winkels in 15 verschillende markten.”
Jenni Schneider, Director, Sales & Marketing Capabilities HMD Global (Nokia)
Plug BigCommerce in je bestaande tech-stack om de gegevensstroom te automatiseren en het beheer van meerdere sites te vereenvoudigen. Of creëer e-commercetoepassingen op maat voor regionale klanten zonder je team te overbelasten.
Bouw voor elk merk in je portfolio een eigen website.
Boor meerdere klantsegmenten (zoals B2C en B2B) aan met gepersonaliseerde shopervaringen voor elk segment.
Ga de markt van cross-border e-commerce op met gemakkelijke internationalisatie.
Het lukte Beer Bat om nieuwe markten te veroveren en van hun e-commerce een doorslaand succes te maken.
Met de websites voor de EU en de VS onder één dak, werd Black Diamond van alle markten thuis.
SKDA ging met BigCommerce voor succes in een hogere versnelling.
In nog geen jaar slaagde Diono erin om naar meerdere landen uit te breiden.
Met deze gids ontdek je hoe je meer uit je online sales haalt en klanten tevreden houdt door in je afrekenmodule de klant centraal te stellen.
N.t.b. introductie maart 2024
In dit uitgebreide rapport wordt uitgelegd wat klanten verwachten als ze een zakelijke aankoop doen. Ook biedt het praktische strategieën waarmee je je online sales een boost kunt geven.
Uit dit onderzoek van Forrester Consulting blijkt dat Enterprise-merken in drie jaar tijd een verbeterde ROI, kostenbesparingen en meer succes boekten met BigCommerce.
Is dit meer dan je op dit moment nodig hebt? Begin met BigCommerce Essentials.