Ontdek hoe aanpasbaar, kosteneffectief en betrouwbaar BigCommerce is en waarom we het op die manier hebben gebouwd.
meer <br />klanten
verhoging van het conversiepercentage
toename van bestellingen
Prestatiestatistieken vergelijken 1 januari - 30 juni 2021 met 1 juli - 31 december 2020.
Met meer dan 3.500 producten op de site en een trouwe nieuwsbrief die meer dan 350.000 lezers trekt, is Victoria Health uitgegroeid tot de belangrijkste online retailer van het Verenigd Koninkrijk (VK) voor natuurlijke gezondheids- en schoonheidsproducten.
Mede-oprichters Gill Sinclair en apotheker Shabir Daya brengen hun schoonheids- en welzijnsproducten al meer dan twintig jaar rechtstreeks naar klanten, waardoor Victoria Health een van de eerste e-commercewinkels op het gebied van gezondheid en schoonheid in het Verenigd Koninkrijk is.
Victoria Health verkoopt haar eigen huid- en haarverzorgingsproducten en supplementen én die van andere goedgekeurde merken om haar klanten te kunnen voorzien in hun beauty- en wellnessbehoeftes.
“We hebben nog nooit iets verkocht waar we niet in geloven”, zegt Lara Sinclair, Chief Operating Officer van Victoria Health. “Door de jaren heen hebben we een aantal merken geïntroduceerd die een wereldwijd fenomeen zijn geworden en we hebben veel passie en steken veel werk, moeite en wijsheid in het blijven zoeken naar nieuwe merken die een positief verschil zullen maken aan onze klanten.”
De filosofie van Victoria Health is er een van onderwijs en ontwikkeling voor de verbetering van de gezondheid, het ouder worden en het welzijn. Dit standpunt ondersteunt de lang gekoesterde visie van het merk om het gezicht van natuurlijke gezondheid radicaal te veranderen en de media merken dit op. Mediapublicaties zoals Vogue, Sunday Times Style, The Telegraph, Condé Nast Traveller, Glamour Magazine, Elle en You Magazine hebben allemaal verslag gedaan van het succes van Victoria Health.
Victoria Health, een echte pionier, had haar eerste website vanaf het begin van het bedrijf in eigen beheer gebouwd, ontwikkeld en beheerd. “Het was niet moeilijk, maar dat kwam omdat internet niet was wat het nu is. Onze oorspronkelijke site bleef maandenlang statisch, met slechts vier producten onderaan onze startpagina. Het was zo archaïsch en ik moet lachen als ik eraan denk”, zegt Gill Sinclair, medeoprichter van Victoria Health.
Zoals bij alle vooruitstrevende bedrijven heeft Victoria Health altijd oog voor nieuwe manieren en technologieën om de bedrijfsvoering en klantervaring te verbeteren. “Toen e-commercebedrijven als BigCommerce hun aanbod groeiden en ontwikkelden, begonnen we ons te realiseren hoe een SaaS-oplossing ons bedrijf ten goede zou kunnen komen”, aldus Lara Sinclair.
Het open SaaS-platform van BigCommerce is ontworpen om verkopers, zoals Victoria Health, te helpen gedifferentieerde e-commerce-ervaringen te creëren die veilig zijn om online transacties uit te voeren, stabiel zijn aan de voor- en achterkant en schaalbaar zijn om te groeien naarmate het bedrijf groeit.
"We zagen hoe e-commercebedrijven zoals BigCommerce groeiden en hun aanbod ontwikkelden, en we begonnen ons te realiseren hoe ons bedrijf zou kunnen profiteren van een SaaS-oplossing."
LARA SINCLAIR CHIEF OPERATIONELE OFFICIER, VICTORIA GEZONDHEID
Na een eigen beoordeling op aanbeveling van een bureau, heeft Victoria Health BigCommerce geselecteerd als SaaS-e-commerceprovider.
"We hadden het gevoel dat we erop konden vertrouwen dat BigCommerce onze site draaiende zou houden en een breed scala aan functies en basisfunctionaliteit zou bieden om ons in staat te stellen meer producten te verkopen aan een groeiende gemeenschap van shoppers", aldus Lara Sinclair. “BigCommerce stelt ons in staat onze ontwikkelingstijd en geld te richten op het verbeteren van de klantervaring en het verhogen van de omzet, omdat het ons een solide basis en raamwerk biedt voor het functioneren van ons bedrijf.”
Victoria Health blijft zoeken naar manieren om haar website te verbeteren. Het onderzoekt de mogelijkheden van BigCommerce en integraties van derden voor de juiste tools die de verkoop, klantervaring en het niveau van zakelijke inzichten zullen verbeteren.
Als het gaat om de communicatie met klanten, helpt de contentmanagementsoftware Drupal Victoria Health bij het delen van een enorme hoeveelheid informatie via workflows voor het publiceren van content en bij het beheren van het online lidmaatschapsprogramma van het merk.
Uitgelichte applicaties
E-mailmarketing: Mailchimp
Gegevensquery: GraphQL
Verzending en uitvoering: Global-e
Technische kenmerken:
Content Management Software
Drupal
Order management system (OMS)
Veeqo
Betalingsverwerker
Braintree
“BigCommerce stelt ons in staat onze ontwikkelingstijd en geld te richten op het verbeteren van de klantervaring en het verhogen van de omzet, omdat het ons een solide basis en raamwerk biedt voor het functioneren van ons bedrijf.”
LARA SINCLAIR CHIEF OPERATIONELE OFFICIER, VICTORIA GEZONDHEID
Door het ontwerp is de website van Victoria Health een inhoudgestuurde kracht waarmee rekening moet worden gehouden. Het merk maakt er een punt van om wekelijks met klanten te communiceren via de zeer populaire nieuwsbrief Weekend Read, waar eigenaar Gill Sinclair haar mening deelt over het leven, gezondheid en welzijn, bedrijfsaanbiedingen en de nieuwste nummers die zijn toegevoegd aan The VH Playlist.
“Onze traditionele nieuwsbrief is een ongelooflijk krachtige en effectieve manier om met onze klanten in contact te komen. Het blijft ongeëvenaard in het creëren van verbinding en communicatie met onze klanten, en het verbeteren van de verkoop”, aldus Lara Sinclair.
Maar dat is niet alle inhoud die u op de website van het merk kunt vinden. Naast producten voor verkoop en de nieuwsbrief vinden klanten ook het volgende:
Health with Shabir biedt gezondheidskennis en inzichten van de eigen apotheker van Victoria Health, Shabir Daya.
Trinny en Shabir Live brengt tv-presentator Trinny Woodall en Shabir samen om het winkelend publiek een schat aan informatie over gezondheid en welzijn te bieden.
Sarah Stacey's Health Notes deelt gezonde zelfzorgtips met lezers om hen te helpen met meer comfort en gemak te leven.
BigCommerce is niet alleen de motor die Victoria Health helpt grote hoeveelheden inhoud te verwerken, maar ook grote hoeveelheden producten te verwerken en te verzenden zonder te crashen of de levering lang te laten duren. Bij het vorige platform was dit niet het geval.
Het goede nieuws is dat klanten reageren op de strategische acties die Victoria Health heeft ondernomen. Bij het vergelijken van de eerste zes maanden van 2021 met de laatste zes maanden van 2020 kende Victoria Health een groei van 9% in klanten, een stijging van 36% in het conversiepercentage en een stijging van 8% in bestellingen.
Victoria Health is ervan overtuigd dat haar klanten de voordelen zullen ondervinden van de verbeterde service die het nu kan bieden via BigCommerce en kan zich blijven concentreren op het aanbieden van de beste keuze aan merken en producten aan haar klanten.
“We vertrouwen erop dat BigCommerce zich richt op het ontwikkelen van zijn diensten en platform om ervoor te zorgen dat we toegang hebben tot de tools die nodig zijn om aan de verwachtingen van klanten te voldoen”, aldus Lara Sinclair.
BigCommerce is gericht op het ontwikkelen en leveren van de diensten, functies en ondersteuning die Victoria Health nodig heeft en verwacht, zodat het zijn activiteiten kan blijven uitbreiden en zijn klanten tevreden kan stellen. Wij zullen bij elke stap bij hen zijn.
Gepubliceerd: september 2021
"We vertrouwen erop dat BigCommerce hun diensten en platform blijven ontwikkelen, zodat wij beschikken over de tools die we nodig hebben om aan de verwachtingen van onze klanten te kunnen voldoen."
LARA SINCLAIR CHIEF OPERATIONELE OFFICIER, VICTORIA GEZONDHEID
Meer over deze onderwerpen bekijken